Εγγραφές καθημερινά από 09:00 - 14:00

Μέθοδοι Διδασκαλίας

  • Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία
  • Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία
  • Μέθοδος Project
  • Βιωματική Μάθηση
  • Ψηφιακές Τάξεις
  • Εποπτικά Μέσα

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Στον τομέα της νοητικής ανάπτυξης τα παιδιά κατακτούν δεξιότητες όπως:

  • Αφήγηση (κάνουν τις πρώτες προσπάθειες για να αναπτύξουν τον λόγο).

  • Συμμετοχή σε συζητήσεις (μαθαίνουν να διηγούνται διάφορα θέματα).

  • Περιγραφή (μαθαίνουν να περιγράφουν το γύρω τους χώρο).

  • Διαχωρισμό του γραπτού κειμένου από την εικόνα.

  • Χρήση του μολυβιού με τρόπο αποτελεσματικό.

  • Γραφή του ονόματός τους.

  • Αντιγραφή λέξεων.

  • Απομνημόνευση μικρών κειμένων.

Στον τομέα της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης, τα παιδιά:

  • Μαθαίνουν να συνεργάζονται.

  • Καλλιεργούν την αυτοεκτίμησή τους.

  • Κατανοούν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους με τους άλλους.

  • Μαθαίνουν βασικούς κανόνες υγιεινής.

  • Ευαισθητοποιούνται στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς και για θέματα αλληλεγγύης.

Στον κινητικό τομέα τα παιδιά μαθαίνουν να:

  • Περπατούν και να τρέχουν.

  • Ισορροπούν χωρίς να φοβούνται.

  • Ελέγχουν και να σταματούν τις κινήσεις τους, να έχουν σωματογνωσία.

  • Συνειδητοποιούν τις θέσεις που πρέπει να πάρει το σώμα τους στο χώρο και να προσανατολίζονται στο χώρο με σημείο αναφοράς την πλευρά και το σώμα τους.

  • Μαθαίνουν να προσανατολίζονται στα σημεία του ορίζοντα.

Στα μαθηματικά, τα παιδιά μαθαίνουν να:

  • Αντιλαμβάνονται τη χρονική ακολουθία των γεγονότων.

  • Παρατηρούν, συγκρίνουν, περιγράφουν, ταξινομούν.

  • Επεξεργάζονται ποσότητες, σχέσεις, σχήματα και αριθμούς, όγκο, μάζα κλπ.

Τα θέματα που μας απασχολούν στο Προνηπιακό μας Τμήμα είναι εμπνευσμένα από την καθημερινότητα και βασίζονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών.

Ξένες Γλώσσες

Δημιουργική γνωριμία και εξοικείωση των παιδιών με την αγγλική και γαλλική γλώσσα μέσα από το παιχνίδι, ζωντανούς διαλόγους, το τραγούδι, το παραμύθι, μουσικοκινητικές ασκήσεις και ακουστικές δραστηριότητες.

Μουσική

Τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται μουσικοκινητικά με στόχο τη γνωριμία με τη μουσική, τα μουσικά όργανα, την αρμονία και το συντονισμό, το χορό και την κίνηση.

Γυμναστική - Χορός

Το μάθημα της Γυμναστικής δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να αναπτύξουν την ολική κινητικότητά τους, να προάγουν τη φυσική τους δραστηριότητα, να προσεγγίσουν την έννοια της ολυμπιακής ιδέας και τη σπουδαιότητα του αθλητισμού.
Το μάθημα περιλαμβάνει ομαδικά, ατομικά, παραδοσιακά παιχνίδια, ελεύθερα και οργανωμένα. Μιμήσεις, αυτοσχεδιασμούς, τρέξιμο, μπάλες, σχοινάκι κλπ.
Επίσης τα παιδιά έρχονται σε επαφή και μαθαίνουν να παίζουν τέννις.
Η δασκάλα του χορού μαθαίνει στα παιδιά παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς.

Η πληροφορική στο Νηπιαγωγείο

Από τη νηπιακή ηλικία, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την καινούργια πραγματικότητα των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και μέσα από ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα γνωρίζουν με βιωματικό τρόπο τους Η/Υ.
Τον βασικό άξονα του προγράμματος τον αποτελούν οι απλές εφαρμογές σχεδίασης, οι οποίες απελευθερώνουν τη δημιουργική ικανότητα των παιδιών.

Ειδικές Δραστηριότητες

Ο Τέντι «το αρκουδάκι», κάθε Παρασκευή επισκέπτεται το σπίτι κάθε παιδιού για ένα Σαββατοκύριακο μαζί με το ημερολόγιό του! Στο ημερολόγιο, το παιδί μαζί με τους γονείς του περιγράφει πώς πέρασε παρέα με το αρκουδάκι και στη συνέχεια το παρουσιάζει στους συμμαθητές του με στόχο την ανάπτυξη του προφορικού του λόγου και των ενδιαφερόντων του.

Το Αστεράκι μας
Κάθε εβδομάδα, ένα παιδί γίνεται ο πρωταγωνιστής της τάξης. Σε μία ειδικά διαμορφωμένη γωνιά τοποθετεί τα αγαπημένα του πράγματα (ζωάκια, παιχνίδια, ταινίες και φωτογραφίες που φέρνει από το σπίτι και παρουσιάζει τον εαυτό του). Επίσης γίνεται βοηθός της δασκάλας του. Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης του παιδιού.
Καλλιέργεια υπευθυνότητας
Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στην καλλιέργεια της υπευθυνότητας. Τα παιδιά γίνονται πρωταγωνιστές της σχολικής ζωής και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, όπως να κρατούν παρουσιολόγιο, να τακτοποιούν την τάξη τους, να προετοιμάζουν τις γωνιές παιχνιδιού όπου και ασχολούνται.
Αισθητική Αγωγή
Τα παιδιά μας μπορούν καθημερινά να εκφραστούν ελεύθερα μέσω της ζωγραφικής και της χειροτεχνίας.
Τα παιδιά εξασκούν τη δεξιοτεχνία τους, μαθαίνοντας να χειρίζονται το ψαλίδι και τα χρώματα. Πειραματίζονται με υλικά, μαθαίνουν τεχνικές ζωγραφικής, κοπτικής, χαρτοκολλητικής, κατασκευών κ.α. Έτσι ικανοποιούν την εσωτερική τους διάθεση για δημιουργία, αποκτώντας παράλληλα καλαισθησία και ελευθερία έκφρασης. Οι χειροτεχνίες και το πινέλο βοηθούν στη γραφή.
Κουκλοθέατρο
Το κουκλοθέατρο έχει ψυχαγωγική, επιμορφωτική και παιδαγωγική αξία. Για τα παιδιά του Προνηπίου δημιουργεί κατάλληλες συνθήκες ανάπτυξης της δημιουργικής τους φαντασίας και έκφρασης των ιδεών και των νοητικών τους αναπαραστάσεων.
Το κουκλοθέατρο είναι ενσωματωμένο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα παιδιά γνωρίζονται με το κουκλοθέατρο μέσα από τεχνικές εμψύχωσης της κούκλας, μέσα από ανάπτυξη επίκαιρων θεμάτων και μέσα από παιχνίδι και ανάπτυξη διαλόγου.
Παραμύθι – Δραματοποίηση
Τα παραμύθια έχουν σημαντικό ψυχολογικό νόημα για τα παιδιά όλων των ηλικιών, κορίτσια και αγόρια. Καθοδηγούν τα παιδιά να ανακαλύψουν τις κλίσεις τους και υποδεικνύουν, τι εμπειρίες χρειάζεται για να αναπτυχθεί περισσότερο ο χαρακτήρας τους. Το παραμύθι ανήκει στο παιδί κι έχει στόχο να τέρψει και να διδάξει. Σκοπός του δεν είναι μόνο η ψυχαγωγία, αλλά και να επηρεαστεί δημιουργικά ο πνευματικός και ηθικός κόσμος του παιδιού. Πλουτίζει το γλωσσικό αίσθημα των παιδιών, τα βοηθά να δεθούν με τις ρίζες του τόπου τους και να αναπτύξουν τη φαντασία τους.
Η δραματοποίηση είναι μια βιωματική μέθοδος όπου το παιδί συμμετέχει στην όλη διαδικασία, παίζει, αναλαμβάνει ρόλους γνωρίζει και αξιολογεί. Το παιδί ζει την εμπειρία της ομάδας, ακούει, επικοινωνεί, κρίνει, δέχεται και απορρίπτει, αποκτώντας αυτοπεποίθηση, θάρρος και τις βάσεις για την εξέλιξη της προσωπικότητάς του.
Ελεύθερο παιχνίδι
Τα παιδιά διαλέγουν εκπαιδευτικά παιχνίδια, μέσα σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο (μουσική γωνιά, μανάβικο, βιβλιοθήκη κ.ά.), αναπαριστούν την καθημερινή ζωή, διασκεδάζουν με επιμορφωτικά παιχνίδια όπως παζλ, οικοδομοτεχνικό υλικό κλπ.
Στην αυλή παίζουν τόσο στην παιδική χαρά, όσο και ομαδικά παιχνίδια.
Στόχος είναι η καλλιέργεια της ομαδικότητας και η κοινωνικοποίηση των παιδιών.
Κλίσεις-Ταλέντα
Στο νηπιαγωγείο δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν το ταλέντο και τις ιδιαιτερότητες που μπορούν να έχουν μέσα από ειδικά διαμορφωμένες δραστηριότητες και το Σχολείο με τη σειρά του τα προωθεί με διάφορα δρώμενα.

Τα παιδιά των Εκπαιδευτηρίων ΗΛΙΑΔΗ μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν μέσα από την ανακάλυψη, τον πειραματισμό και την εξερεύνηση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ...

facebook   YouTube icon   instagram icon 1

logo paramythoupolis

Facebook

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. More details…